Entree parken Botswana

• amanda1

Hallo,

Kan iemand mij bevestigen dat de entreegelden voor Chobe, Savuti en Moremi bij de entrance gates betaald kunnen worden? En kan dit alleen cash betaald worden of ook met creditcard? Het is toch niet nodig om de entrees vanuit Nederland al te reserveren?

Goeten,

Amanda

• Frans

Bigfoot (CKGR camps) schrijft: “The park and the vehicle fees are paid through the department of wildlife and national parks or you can pay them cash at the gate.”

Heb je ook bij SKL geboekt? Vergeet niet originele voucher in Maun op te halen!

gtx

Frans

• amanda1

Hallo Frans,

Ja we hebben ook bij SKL geboekt en zagen op het voucher inderdaad staan dat je het origineel in Kasane of Savuti kan halen. Bedankt voor de tip.

Groeten,

Amanda

• Frans

Heb de vraag al aan hun gesteld hoe ze daarmee omgaan als je vanuit Tuli via Khama Rhino komt en naar Khumaga gaat. :)

Ben benieuwd.

• Erik en José

Hoi Amanda,

Ik kan alleen maar over 2 jaar terug spreken, toen konden we het entreegeld voor Chobe/Savuti cash bij de entrance betalen. Moremi hebben we in Maun bij het kantoor van DWNP betaald, ook cash, omdat we daar toch waren voor informatie. Waarschijnlijk kan je het daar ook gewoon bij de entrance betalen maar dat weet ik zo even niet meer. Waarschijnlijk wel omdat de parken allemaal onder de DWNP vallen. En aan de hand van de reactie van Frans denk ik ook wel dat het kan.

groeten Erik

• amanda1

We hebben het originele oucher van Savuti e n Khwai bij de Sedudu Gate opgehaald en hebben daar met onze creditcard de entreegelden betaald, geen probleem.

• Michel G

Als je nu de entree gelden met je credit card kunt betalen, dan is dat t.o.v. vorig jaar juli / agustus gewijzigd / verbeterd.

We konden toen absoluut niet met credit card betalen, en moesten eerst terug naar Kasane om te pinnen om daarna aan de gate cash te betalen.

Betalen met je credit card maakt het wel veel makkelijker!

• amanda1

We hadden navraag gedaan bij Senyati of we de entree met creditcard konden betalen en dat zou moeten kunnen. Bij de gate keken ze wel een beetje moeilijk en zeiden ze dat er niet altijd verbinding was. Maar het was zo voor mekaar! Kan dus wel.

Groeten,

Amanda