reserveren NWR

• vera.spruit@xs4all.nl

Is er iemand die weet hoe lang het duurt voor er een bevestiging komt van een reservering van campings van NWR?

• Wim1

Hoi Vera,

Zelf heb ik een paar maanden geleden een campsite in Etosha gereserveerd.

'S-avonds een mail gestuurd, de volgende dag antwoord en de dag later definitieve bevestiging binnen.,

Dus 1 a 2 dagen.

Groetjes,

Wim

• NamibRat

Ik heb op 22 december 2 nachten gereserveerd, en twee weken geleden de bevestiging van 1 nacht ontvangen. Op de drie mails die ik daarna nog gestuurd heb, heb ik nog geen enkele reaktie gekregen . . .

• Wim1

Hoi,

Probeer een een e-mail te sturen naar Theodora Hanghome - TNekundi@nwr.com.na.

Deze mevrouw heeft me zowel in 2010 als nu fantastisch geholpen.

Succes,

Groetjes,

Wim

• Roeldekrom82@hotmail.com

Ik heb dezelfde ervaring als Wim1.

Ik liep hier ook tegenaan. Ik kreeg Namutoni niet confirmed (na 8 reminders naar 3 verschillende mensen binnen NWR) en toen met Theodora contact opgenomen en binnen 24 uur opgelost

• vera.spruit@xs4all.nl

Dank voor alle reacties. Inmiddels zijn via Cornelia van NWR alle reserveringen bevestigd.

• Petra64

Hoi, hebben jullie vooraf moeten betalen voor de reserveringen in etosha.

Wij hebben bevestiging van Nwr, mits vooraf betalen , via bank lukt echter niet…..wat nu??

• vera.spruit@xs4all.nl

Ja, wij hebben via credit card een aanbetaling van 10 procent moeten doen. Er wordt geen bankbetaling van internationale klanten geaccpeteerd. Lees de voorwaarden op de site van NWR.

• marbontenbal@hotmail.com

Ik had binnen 1 dag reactie via dit mailadres van nwr: info@namibweb.com

ze zijn wel duurder dan de prijslijst die op de site staat vermeld.

eigenlijk elke reservering moet je een aanbetaling doen met je creditcard.

• Roeldekrom82@hotmail.com

Ik zou gewoon direct met NWR contact opnemen. Gaat prima. Wij hebben bij NWR alleen gecampeert en daar moesten we alles 30 dagen voor aanvang betalen via creditcard.