Bumhill campsite Namibie

• martijndenennie@hotmail.com

Hoi,

Ik probeer al op diverse manieren een rerservering te maken voor bovenstaande camping, gelegen vlakbij Mudumu National Park. Ik krijg er geen reacties op mijn emails, weet iemand waar ik deze camping kan boeken? Een site die te benaderen is?

Groet,

Martijn

• NamibRat

Nacobta is ter ziele, ik heb een telefoonnummer van Reuben +264 81 001025, maar ik heb mijn twijfels of dit nummer korrekt is (volgens mij een cijfer te weinig!). Ik zou gewoon niet reserveren en op tijd opdagen. Mocht het onverhoopt vol zijn, dan zijn er voldoende akternatieven in de buurt (oa Nambwa, Salambala)

• Bridget

Beste Namibrat

Als Nacobta ter ziele is, zijn ze dan nog open? En welke campings zjn dan nog dicht?

Ik hoor ook dat de lodge en camping van Namushasha in de Caprivi overgenomen is door Gondwana en dus gewoon open blijft.

Bridget

• NamibRat

Hi Bridget,

De community campsites waren aangesloten bij de Nacobta association. Dat Nacobta niet meer functioneert heeft niets te maken met het al dan niet open zijn van de campsites. Daar is normaal verloop: soms verdwijnt er een, soms komt er een bij. Het enige probleem is idd de bereikbaarheid.

• Frans

T4A heeft dit telefoonnummer erbij staan. Mogelijk dat het van de camping is en niet van Nacobta. Wij zijn er ook eens geweest, leuke campsite maar ik betwijfel of ze er telefoon hebben maar is het proberen waard: +264813055095

• amanda1

Wij zijn 3 uur geleden geland in Frankfurt vanuit Windhoek. Ik zal een verslag dit weekend plaatsen van onze fantastische reis door Namibie en Botswana.

Bum Hill is bijna zeker dicht. Niemand te zien. Nambwa is wel open en erg mooi, maar dit ligt zuidelijker in het Bwabwata park. Wij hebben in Mazambala overnacht.

Groeten

Amanda

• Frans

Amanda

Geniet er van, prettige vakantie!

• amanda1

Frans, we zijn vandaag teruggekomen… Helaas it t er alweer op!

• Frans

Gaat snel he, zo jammer :)