tomtom

• tilly

we gaan deze maand naar Namibie en het is onze vraag of we een gps van het merk tomtom kunnen gebruiken als we kaarten van Zuid Afrika downloaden. of is deze niet zo handig?

• amanda1

De kaarten van Tracks4Africa werken alleen op de Garmin, niet op Tomtom helaas.

• tilly

we doen wel de upload met de kaart van tomtom voor Zuid-Afrika

• Voordevuist

tilly Schreef:

——————————————————-

> we gaan deze maand naar Namibie en het is onze

> vraag of we een gps van het merk tomtom kunnen

> gebruiken als we kaarten van Zuid Afrika

> downloaden. of is deze niet zo handig?

Jullie gaan naar Namibië en willen dan kaarten van Zuid Afrika gaan gebruiken? Klinkt zeer onlogisch. Ik zou je aanraden toch maar kaarten van Namibië te gebruiken :-)

• An van Leeuwen

ik denk dat hier de Tom Tom kaarte van ZUIDELIJK AFRICA bedoelt worden . Dat is namelijk één pakket. waar o.a. Namibia ook bij zit. Prima te gebruiken. Zeker in Namibia . Spreek uit ervaring.

• tilly

dank je An ga er toch gebruik van maken dan

• An van Leeuwen

Let goed op dat je inderdaad de kaarten van geheel Zuidelijk Africa download waar dus Namibia bij zit.En dus niet alleen de kaart van Zuid Africa want daar heb je uiteraart niets aan als je naar Namibia gaat.

Op mijn Tom Tom zitten alle landen van Zuidelijk Afrika w.o. Botswana, Nanibia, Swaziland, Lesoto , Mozambique.

het zijn de gebruikelijke kaarten waar het belangrijkste wegennet op staat. Niet te verwarren met de kaarten van Tracks4A. Die kunnen alleen op een Garmin gedownload worden. Niet compatable met TomTom.

Deze kaarten zijn zeer gedetailleerd maar voor de gewone reiziger , die niet ieder zandpaadje in de bush wil gaan berijden, zijn de kaarten van de Tom Tom ook prima te gebruiken. Kijk eens op Marktplaats of iemand ze niet te koop heeft. Je weet maar nooit.

succes er mee.

an