We vertrekken volgende week naar Namibië en ik weet dus niet of ik nog tijdig antwoord zal krijgen via dit forum, maar toch zal ik mijn vragen even stellen.

We zijn van plan om de Otjitheka/Khowarib 4x4 trail te rijden van Hoada Community Camp tot Sesfontein (of omgeving). Is dit te doen in 1 dag ?

De volgende route gaat dan van Sesfontein over Purros en Orupembe naar Opuwo. Dat zouden we in 2 dagen doen met overnachting in Marble. Is dit realistisch ?

Welke route is de gemakkelijkste : via de D3707 of via de rivierbeddingen Hoarusib/Khumib ?

Hoeveel tijd moet je rekenen tussen Purros en Orupembe voor beide routes ?

En hoe rijden we best tussen Orupembe en Opuwo : via D3703 (Otjihaa en Etanga) of via D3707 (Sanitatas, Otiju) ? En welke tijdsduur ?

Heeft iemand ervaring met deze routes ?

We rijden met 2 wagens (Britz 4x4 met daktenten).

Ik heb de Tracks4Africa GPS kaarten, maar heb (nog) geen satphone gehuurd. Zou dit toch nodig zijn ?

Wat de off-road ervaring betreft wil ik niet te overmoedig zijn, alhoewel ik reeds enkele 4x4 reizen achter de rug heb in Australië (Fraser Island, Lakefield NP in Noord-Queensland en Palm Valley in de Red Centre), Sani-pass tussen ZA en Lesotho en ook enkele binnenlandroutes in IJsland.

Alvast bedankt !

Hans