Tracks4Africa vs. Garmin Nuvi 310?

• CarbonFiber

Beste reizigers!

Wie weet of wij een Garmin Nuvi 310 kunnen gebruiken i.c.m. Tracks4Africa?

Alvast bedankt voor de reacties!

• An van Leeuwen

Indien er een SD kaartje ingepropt kan worden zou het kunnen werken. Maar om helemaal zeker te zijn zou ik een mailtje sturen naar Tracks4Africa via hun website of bel ze even.Ze zijn altijd zeer behulpzaam via de telefoon . Ik spreek uit ervaring. Zij weten precies welke Nuvi“s geschikt zijn. Ik dacht eigenlijk alle Nuvi”s. Maar ja, nogmaals , zeker weten doe ik het niet.

http://tracks4africa.co.za/contact/

Tel: +27(0)21 880 8660 (for international callers)

succes

• CarbonFiber

Beste An van Leeuwen,

Bedankt voor de reactie. Er kan een SD-kaart in. Zover ik kan vinden op internet zouden alle Nüvi's inderdaad moeten werken, maar bedankt voor het tel.nr.

Ik begrijp uit verschillende reacties van u op dit forum dat u een ervaren reiziger bent, die gebruikt maakt van navigatie en kaarten van Tracks4Africa?

Wij zullen de tweede helft september naar o.a. Namibie en Botswana gaan voor een trektocht met 4x4. Eventuele tips en adviezen zijn dan ook altijd welkom van ervaringsdeskundigen.

Vriendelijke groet, Ewout de Jager

• Petra64

Hoi Ewout,

Wij hebben denk ik een nog oudere garmin nuvi, nl de 250.

Ik heb t4a er op gekregen. Ik heb het gedownload en idd naar een sd kaartje geschreven.

om te kunnen navigeren , moesten wij in ‘ kaarten ’ , op de navigatie zelf, de kaarten voor europa uitvinken.

Bij mij werken de kaarten van T4A dan, We zien alle wegen en Poi' s. wij gaan ook in september, dus nu maar hopen dat het in Namibie ook werkt !!!

Inmiddels onze hele route ook op de pc met t4a uitgewerkt

• CarbonFiber

Hallo Petra,

Bedankt voor je reactie. Wellicht kom ik nog eens bij je terug voor tips&trucs. In ieder geval veel plezier met jullie reis.

Groet, Ewout