Hoe werken met Tracks4Africa?

• CarbonFiber

Beste ervaringsdeskundigen,

Route bedacht, overnachtingsplaatsen bepaald en deels al gereserveerd, 4x4 gehuurd, vlucht geboekt en navigatie (Garmin) met kaarten ligt klaar en hoe nu verder?

Ik wil de route uitzetten en vervolgens laden op de navigatie, zodat we én navigatie hebben én evt. op route kunnen rijden.

Wat is een goede site met uitleg hoe ik dit eenvoudig kan doen, of kan iemand mij dat kort vertellen?

Alvast bedankt!

Ewout de Jager

• Walter

Download “Mapsource gebruikershandleiding” of (aanbevolen)“ Basecamp gebruikershandleiding.”

Bedenk wel dat niet elke Garmin met routes kan werken.

• CarbonFiber

Hallo Walter,

Bedankt voor je reactie. Adviseer je Mapsource te gebruiken of Basecamp? Ik heb beide op m'n computer staan.

Ik weet hoe ik daar routes in kan maken, maar hoe combineer ik deze met Tracks4Africa-maps en kan ik deze dan vervolgens zomaar op de SDcard van de Garmin zetten?

De Garmin kan als het goed is met routes werken. We hebben deze overgenomen van Afrika-reizigers.

Groet, Ewout

• Walter

T4A adviseert BaseCamp omdat sommige (nieuwere) Nuvi's problemen hebben met MapSource.

In de BaseCamp gebruikershandleiding staat uitvoerig beschreven hoe je routes maakt, bewerkt en naar je GPS stuurt.