Wij gaan in juli naar windhoek met twee kinderen 12 jaar, dus we willen graag een hotel met een (binnen) zwembad. Temperatuur is laag begreep,ik in die periode. Iemand van jullie goede ervaringen? Alvast reuze bedankt!
Marianne
Beste Marianne
Vondelhof heeft inderdaad een mooi (buitenzwembad), maar het is niet open in hun winter (juli-augustus). Een binnenzwembad ga je volgens mij niet vinden. En het is echt wel te koud om dan te zwemmen. Dit jaar was het in Windhoek toen we aankwamen mid-juli -8. Dat was wel uitzonderlijk koud, maar het is in die periode altijd frisjes.
Dikke truien en thermisch ondergoed zijn dus echt wel nodig. Maar voor de rest is het er wel heerlijk. Zoals overal in Namibia trouwens.
Geniet die
Bridget
Neem aan dat het nacht temperatuur was en dat kan tegenvallen…
Overdag 20 graden+
Hoe is Vondelhof jou bevallen?
Ik vond het aangenaam,maar er circuleren ook andere berichten op bv. tripadvisor.
Dit gaat absoluut niet om reclame,maar Yvonne en Vondelhof is OK.
Wij hadden overigens een appartement op de begane grond,naast het zwembad en in oktober (2009).
Zij kon mij nog,toen ik in december 2010 ongeboekt binnenviel,helaas geen plek,maar meteen advies bij de buren,iets minder…
Maar inderdaad een binnenzwembad zal je niet vinden,al ga je naar Ksands,Safari of de Countryclub.
Betaal je wel de hoofdprijs…
Marianne van A Schreef:
——————————————————-
> we willen graag een hotel met een
> (binnen) zwembad.
Dan is Terra Africa B&B your best bet!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?