Hotel in Windhoek in juli

• Marianne van A

Wij gaan in juli naar windhoek met twee kinderen 12 jaar, dus we willen graag een hotel met een (binnen) zwembad. Temperatuur is laag begreep,ik in die periode. Iemand van jullie goede ervaringen? Alvast reuze bedankt!

Marianne

• Dave

Ik kan je guesthouse Vondelhof aanbevelen.Op loopafstand (5min.) van het centrum en Nederlandse eigenaresse.

Voor zwemmen lijkt het mij iets te koud.

• Bridget

Beste Marianne

Vondelhof heeft inderdaad een mooi (buitenzwembad), maar het is niet open in hun winter (juli-augustus). Een binnenzwembad ga je volgens mij niet vinden. En het is echt wel te koud om dan te zwemmen. Dit jaar was het in Windhoek toen we aankwamen mid-juli -8. Dat was wel uitzonderlijk koud, maar het is in die periode altijd frisjes.

Dikke truien en thermisch ondergoed zijn dus echt wel nodig. Maar voor de rest is het er wel heerlijk. Zoals overal in Namibia trouwens.

Geniet die

Bridget

• Dave

Neem aan dat het nacht temperatuur was en dat kan tegenvallen…

Overdag 20 graden+

Hoe is Vondelhof jou bevallen?

Ik vond het aangenaam,maar er circuleren ook andere berichten op bv. tripadvisor.

Dit gaat absoluut niet om reclame,maar Yvonne en Vondelhof is OK.

Wij hadden overigens een appartement op de begane grond,naast het zwembad en in oktober (2009).

Zij kon mij nog,toen ik in december 2010 ongeboekt binnenviel,helaas geen plek,maar meteen advies bij de buren,iets minder…

Maar inderdaad een binnenzwembad zal je niet vinden,al ga je naar Ksands,Safari of de Countryclub.

Betaal je wel de hoofdprijs…

• Bridget

Beste Dave

De -8 was inderdaad s'nachts en Yvonne en Vondelhof is inderdaad OK. Zij heeft ons zeer goed geholpen toen we een week vastzaten in Windhoek met de Ijslandse vulkaanuitbarsting. En vanuit het guesthouse kan je gemakkelijk naar het centrum wandelen: dat scheelt je taxi-kosten.

Bridget

• Marianne van A

Dank jullie wel! Ik ben wel overtuigd, was ook niet zo blij met de Zoover en Tripadvisor….Nog één vraag, kan je prima zelf met de taxi van het vliegveld naar de guesthouse, of beter je door hun laten ophalen? We komen op de dag aan.

• Voordevuist

Marianne van A Schreef:

——————————————————-

> we willen graag een hotel met een

> (binnen) zwembad.

Dan is Terra Africa B&B your best bet!

• Dave

Geen idee of ze een ophaalservice hebben,maar kun je vragen als je boekt.

Taxi is ook een mogelijkheid,veilig en niet duur.

• Namibië Expert

Andere aanraders: Tamboti en Rivendell!