Het stukje tekst staat op: www.andersreizen.nl
Eerst landenreizen aanklikken, dan Namibie, dan het 1e verhaal “Rondreis Namibië praktisch” aanklikken.
Dit was de volledige tekst:
Kamperen:
Kamperen is een belevenis. Niet je tent uit mogen omdat er nijlpaarden en krokodillen op de camping kunnen lopen is een enorme ervaring. Als je gaat kamperen, moet je er wel rekening mee houden dat de ondergrond niet altijd even effen is. Inflateble matjes zijn ideaal, maar vergeet geen plakspul mee te nemen.
OK, ik zal er proberen niet te hard aan te tillen, maar ja….. de eerste keer he! Dan zie je zelfs beren in Namibie
Ik ben inmiddels begonnen aan Juweel van Afrika van Ine Andreoli. De eerste keer dat ze kamperen in hun daktent staan ze in Daan Viljoen Game Park. Ze horen de 1e nacht ook van alles ritselen, krassen, piepen en schuiven. Op een gegeven moment ook allemaal snuivende geluiden. Er blijken dan zo'n 30 paarden rond hun auto te grazen.
Echt iets voor mij: volgens mij zou mijn hartslag over de hele camping te horen zijn. En dan te bedenken dat ik nog lang niet in Namibie zit, maar het grote spannende avontuur is al wel begonnen.