Welke vlucht

• Dave

Vulstasie Keetmanshoop

• Ada

Tamara,

Wij vliegen op 4 nov. terug vanaf Kaapstad, dus misschien treffen we elkaar ergens in Kaapstad… of op de Tafelberg… of ergens onderweg. Jullie ook een baie goeie reis en ik wil proberen om af en toe iets op mijn site te zetten onder ‘Afrika’.

Ada

• Tamara

oja, foutje, wij landen de 4 om een uur of 12 smorgens.

Ik ga je site in de gaten houden!

• Startpagina Namibië

Hoi Mirjam en Erik,

Je kan boeken via www.ltu.de.

Als je op een ticket wil bieden, kies dan de optie Biet und Flieg.

O ja, vanuit Zuid-Afrika betaal je meestal 40 tot 50 euro voor de grensovergang aan het verhuurbedrijf. Aan de grens zelf betaal je niets; althans dat was in maart zo toe wij er waren.

Groetjes,

Edgar

• Dave

Bij Buitepos moet ik toch echt betalen om de (eigen) auto Namibia in te krijgen.Geloof 170 Rand,al is dat afhankelijk van hoe groot de auto is.

• Ruud

Wij hebben de grens bij Rietfontein genomen maar ook daar moesten wij betalen.

Ik geloof ongeveer hetzelfde bedrag.

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Startpagina Namibië

Oh, vreemd. Misschien mochten wij gratis erdoor omdat mijn vriendin een Zuid-Afrikaans en Namibisch paspoort heeft. Het was afgelopen jaar dus het verbaasd met dat jullie wel moesten betalen.

Edgar

• Greta

Dave,

waarom niet meer Iberia?

Horen het graag,

Greta

• Dave

De bemanning praat onverstaanbaar Engels en is zeer onvriendelijk.Tussen 2 uur ‘s nachts en 8 uur ’s morgens moet je maar slapen,of dat doen ze dan zelf,er wordt namelijk nog geen glas water aangeboden.Probeer ook geen vensterluikje omhoog te schuiven,want dan duikt er “verassend”snel iemand op om het weer dicht te klappen.Ik had gelukkig mijn MP3 speler,want over beeld of geluid aan boord wil ik het niet eens hebben.Ik dacht eerst een “pechvlucht” te hebben,tot ik op Madrid met Nederlanders op terugweg uit Zuid-Amerika sprak.Die hadden dezelfde ervaring,met de pech dat er niet zo veel maatschappijen op Zuid-Amerika vliegen.

Gelukkig is er voor Afrika meer keus,dus nooit meer Iberia.

Groeten,DAVE

• Maureen

Hallo Edgar,

Je hebt het over Biet & Flieg van LTU. Ik heb net even op de site gekeken en is op zich wel interessant om het in je achterhoofd te houden. Maar als je een bod hebt gedaan en ze gaan in op je bod, heb je dan ook meteen een reservering?

Ik wil wel een keer iets proberen, maar wil niet meteen aan een boeking vastzitten.

Kun je hier misschien iets meer over vertellen?

Groetjes Maureen