Route

• Maureen

Hallo,

Is deze route beter:

1 Nederland - Windhoek

2 Hardap Dam NP/Kokerbomen woud

3 Fish River Canyon

4 Klein Aus vista

5 Luderitz

6 Duwisib Kasteel

7 Sossusvlei

8 Sossusvlei

9 Kust/Swakopmund

10 Kust

11 Cape Cross/ Twijfelfontein

12 Damaraland

13 Himba’s

14 Epupa watervallen

15 Kamanjab area

16 Etosha NP

17 Etosha NP

18 Etosha NP

19 Etosha NP

20 Caprivistrook

21 Botswana – Chobe NP

22 Botswana – Chobe NP

23 Okavango Delta

24 Okavango Delta

25 Okavango River

26 Waterberg Plateau

27 Windhoek

28 Windhoek - Nederland

• Dave

Hoi Maureen,

Als ik de route goed begrijp,wil je heen en terug naar Bots via de Caprivi.

Je kunt ook van Maun,via Ghanzi,Buitepos (Trans Kalahari Borderpost),Gobabis naar Windhoek.Is zo'n 900/1000 km.

Maun is zo'n beetje de toegangspoort tot de Okavango Delta en via een weg dwars door Chobe verbonden met Kasana.Vanwaar je dwars door de Caprivi Strip terug kunt naar Noord Namibia.

Misschien begrijp je nu waarom ik de route omgekeerd zou doen.

Groeten,DAVE

• Startpagina Namibië

Hoi Maureen,

Ik zie je mail wel verschijnen. Focus Travel is familie van me: mijn zus en zwager in Windhoek. Ik zie net een positive reactie over hen op het prikbord binnenkomen. Ik ben daar een beetje terughoudend in geweest om zijn zus te promoten; maar goed nieuws verspreid zich blijkbaar vanzelf.

Ik kan een auto voor je regelen en mijn zus kan de rest doen. Je mag natuurlijk ook alles via mijn zus doen; zij verhuurt ook auto's en vaak voor de korte termijn-klanten (1-2 weken) informeer ik vaak bij haar. Of natuurlijk als het verhuurbedrijf waar ik mee werk is volgeboekt.

Groetjes,

Edgar

• Maureen

Hallo Edgar,

Ik heb alweer een email teruggestuurd. Maar ben zeer positief over je aanbieding en email. Heb de nieuwe route even doorgemail naar Focus Travel en wacht nog op een reactie.

Bedankt voor je reactie.

Maureen

• Maureen

Hallo Dave,

Nu snap ik wat je bedoelt. Duurt even… Maar dat is inderdaad misschien een oplossing om via Windhoek - Botswana - Caprivi - Noord - Kust - Zuid - Windhoek te reizen. Tenminste dat is wat toch wat je bedoelt. Dat we het moeilijkste gedeelte eigenlijk op het laatst willen. Maar dat is inderdaad niet verstandig voor het geval er iets tegenzit.

We kunnen de route dus beter in de omgekeerde volgorde afleggen. Ik houd het zeker in mijn achterhoofd.

Bedankt voor je reactie.

Maureen

• Dave

Hoi Maureen,

Precies wat ik bedoel;eerst het “avontuur”,

en dan lekker weer tot rust komen,in Zuid-Namibia.

Suc6 met plannen en een hele mooie reis,DAVE