autorijden

• Maaike

Ik heb bij de ANWB gekeken, maar die is een stuk duurder. Basistraining € 295,– (niet leden € 307,–) Hij duurt trouwens een hele dag.

Bij Traffic control kost een hele dag € 199,– Hier kun je trouwens nog kiezen tussen 1, 2, 3, 4 uur of een hele dag.

Er zit nogal een groot verschil tussen die 2. Voor mij valt de ANWB in ieder geval af.

• Startpagina Namibië

Anne,

Ik ben net 2 dagen terug uit Namibië en heb een testrit gedaan voor het verhuurbedrijf waar ik voor werk. In 7 weken heb ik alle soorten wegen gereden: modder, rotsen, gravel en zand. 4x4 is niet ingewikkeld en went snel. De auto die ik had, was een Toyota Fortuner (model 2007). Echt een superluxe 4x4 die erg stil is en superkrachtig. Op mijn webiste zal ik binnenkort wat foto's plaatsen (www.autohuurnamibie.nl).

Edgar

• Hans

Heel herkenbaar wat Mart schrijft ik ben in 6 weken door Z-A, Namibie, Zambia (Vic. Falls) en Botswana gereden. Later nog eens 7 weken door Australie en alles wat Mart schrijft is me bij herhaling overkomen, inclusief het ruitenwisserverhaal.. Het is prettig dat de bijrijder ook alert blijft. En nog overkwam het ons dat we even mopperde op die stomme Australier die maar niet opzij ging terwijl hij aan de verkeerde kant van de weg reed. (We hadden het optijd door.)

Fijne reizen iedereen.

Hans.