wijzigingen air Namibia ivm groot onderhoud

  • amanda1

    Helaas hetzelfde euvel als vorig jaar. Vanaf 27 januari tm 24 juni vliegt Air Namibia ipv 7x per week nog maar 4x per week. Op de website van Air Namibia staat op welke dagen gevlogen wordt.

    Vanuit Frankfurt op zaterdag dinsdag woensdag en donderdag.

    Vanuit Windhoek op zondag dinsdag woensdag en vrijdag.

    De dinsdag vlucht terug wordt een daglicht ipv nachtvlucht.

    Helaas zijn onze beide vluchten hierdoor geraakt. We zullen moeten afwachten op welke dagen we omgeboekt kunnen worden en onze geboekte overnachtingen allemaal moeten opschuiven.

    Groeten

    Amanda

  • Michel G

    Zie de mededeling op de site van Air Namiba.

    http://www.airnamibia.com.na/sites/www.airnamibia.com.na/files/Air%20Namibia%20schedule%20change%20procedure%20for%20FRA%20FLIGHTS%20Jan%2027%202013%20-%2024%20Jun%202013.pdf

    Onze heenvlucht is van zatrerdag op zondag (nachtvlucht) en zal dus waarschijnlijk niet wijzigen.

    Onze terugvlucht zou op maandag zijn, maar die gaat dus schuiven.

    We gaan afwachten wat ons wordt aangeboden / voorgesteld.

    Ook is de vertrektijd van de uit WHK vertrekkende avondvluchten met Air Namibia wederom gewijzigd / naar voren getrokken, t.w. van 20:35 naar 20:00 uur.

    http://www.airnamibia.com.na/important-info-flight-sw-285

  • amanda1

    De terugvlucht zal waarschijnlijk een dag later worden dus dinsdag. En de dinsdag wordt een ochtendvlucht om 07.10 uur. Dus halve dag later.

    Bij ons zijn beide vluchten geraakt. Air Namibië zegt eerst het systeem te moeten updaten en dan wordt iedereen op de eerstvolgende beschikbare vlucht geboekt.

    In dat geval missen wij halve dag erindi omdat we dan laatste nacht in Windhoek moeten slapen. Vlucht later voor ons is dan dinsdag.

    Gr

    Amanda

  • katwol

    Dit is echt waardeloos! Heb net twee weken geleden vluchten geboekt voor februari. Hoe snel denkt Air Namibia het systeem te kunnen updaten en heb je zelf nog enige zeggenschap op welke vlucht je geboekt wordt? En hoe zit het met aansluitende vluchten van/naar Amsterdam?

  • Michel G

    Vandaag via de e-mail bericht gehad van Cheap Tickets en inderdaad zijn wij omgeboekt van maandag avond naar dinsdagmorgen.

    Betekent een extra overnachting in WHK of ergens vlak bij het vliegveld en pas laat thuis, terug van Frankfurt Airport.

  • amanda1

    Ik heb ook bericht gehad van Cheap Tickets. Dag eerder heen en dag later terug. Ook op dinsdagochtend terug, dus een nacht Windoek boeken. Heen 1 dag eerder betekent dat we ergens een nacht tussen moeten plakken. Dus schuiven met de eerste helft vd reis. Of een dag later proberen te regelen, dan moeten we alles opschuoven :-(

    Groeten,

    Amanda

  • Bridget

    Beste Namibia-reizigers

    Ik hoop dat ze zowiezo nog vliegen. Wij zijn pas 1 week terug en de dag voor vertrek hoorden we bij het autoverhuurbedrijf toevallig dat we vroeger moesten vertrekken omdat Air Nam in Luanda een tussenlanding ging maken om bij te tanken. Het blijkt dat ze geen fuel meer krijgen ( van hun eigen land nota bene) omdat ze geen geld meer hebben. Ze zouden ook 2 nieuwe vliegtuigen gekocht hebben voor de Frankfurt-Windhoek-vlucht. Waar halen ze dan dat geld vandaan? Of is dat de reden waarom ze blut zijn? ik heb er spijtig genoeg geen goed oog op. Ik hoop natuurlijk dat ik fout ben. Maar wij durven toch even niets meer boeken voor de volgende Paasvakantie want er is altijd weer iets anders mis.

    Veel succes

    Bridget

  • katwol

    Weet iemand of het mogelijk is om op grond van deze schemawijziging de vlucht te annuleren? Ik heb bij cheaptickets geboekt. Ik kan nu een dag later vliegen maar moet wel 5 uur op Frankfurt doorbrengen. Gelet op de reistijd die ik dan nu heb, kan ik net zo goed via Londen en Jo'burg vliegen…. heb ik hopelijk ook een wat meer betrouwbare vliegmaatschappij!

  • amanda1

    Je mag volgens mij binnen 7 dagen annuleren. Even bellen met cheap tickets.

    Gr,

    Amanda

  • Bridget

    Beste Amanda

    Dit zal enkel lukken als je nog niet betaald hebt en dus de tickets nog niet hebt. Dan kan men de boeking er gewoon uithalen ( tenzij de firma Cheapticket dit niet wil doen. Er zijn soms nadelen aan goedkopere tickets.) Anders zal het niet lukken. Nam moet de wijziging wel op voorhand kenbaar maken, wat ze blijkbaar gedaan hebben.

    Succes

    Bridget