ervaringen Africamper

• Kees

Africamper is op dit moment de goedkooste aanbieder van 4x4's doordat zij in Euro's afrekenen!

• Ger van Rossum

Hallo Pamela,

Hopelijk hebben jullie een mooie vakantie gehad.

Wij willen gaan boeken bij Africamper. Wat waren jullie ervaringen voor wat betreft kwaliteit van de voertuigen en inventaris afgelopen vakantie en onderstening van hen bij technische problemen onderweg.

Ik wacht met spanning je reactie af.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Ger en Edith van Rossum

• Nicole

Dat doen er meer hoor!

Nicole

• Peter

Nicole Schreef:

——————————————————-

> Dat doen er meer hoor!

>

> Nicole

Ja waaronder Asco

• Wim1

En Caprivi Car Hire, hier krijg je ook nog eens 5% korting bij contante betaling in Namibie

• Peter

Hallo Wim,

Ik zie alleen maar de prijs in Randen op hun site…

Gr. Peter

• Gerard

Beste Edgar,

Je moet mij toch eens wat uitleggen: Waarom presteer jij het keer op keer om dit prikbord ‘te vervuilen’ met commerciële bedoelingen? Er worden vaak vragen hier gesteld waar jij als ‘expert’ en liefhebber op kan reageren en zo de mensen kan laten delen in jouw kennis. Toch doe je dat niet en de enige bijdrage is keer op keer weer gerelateerd aan jouw hobby van het verhuren van 4x4's in Namibië. Volgens mij is het alweer een tijdje geleden afgesproken om dit prikbord reclamevrij te houden en jij lijkt je daar niet aan te houden…

Gaarne je uitleg.

Groet, Gerard

• Namibië Expert

Dan lees je (al) mijn bijdragen niet goed.

Heel veel is zonder commerciele bedoelingen en puur inhoudelijk op vragen van mensen.

Groeten,

Edgar

• Hans

Volgens mij gaat het zakelijke en de passie voor Namibie bij jou toch echt wel hand in hand!

• Gerard

Beste Edgar,

Jij zegt: ‘Heel veel is zonder commerciële bedoelingen’. Dus sommige wel? ;) Hmm duidelijk al een ‘Contradictio in terminis’…

Maar waarom steeds dat commerciële emailadres? Leg mij dat dat eens uit. Je kunt toch ook gewoon reageren cq posten zonder die krabbel?

Gr. Gerard