ervaringen Africamper

• Wim1

Wil me niet met discussies over wel of niet commercieel bemoeien. Wat me wel steekt is dat iedereen hier op het forum kan reageren zonder zich aan te melden en dus welke naam dan ook kan gebruiken. Doel hiermee op dit moment zowel op Gerard als Hans, welke toch zo te zien vaak op dit forum aanwezig zijn. Mijn vraag aan hun is dan ook waarom zij zich niet registreren. Overigens komen diverse namen regelmatig terug met negatieve opmerkingen die geen enkele bijdrage leveren.

Zou het geen goed idee zijn dat als je wilt reageren op vragen en/of zelf een vraag wilt stellen jezelf moet registreren.

Begrijp ook wel dat je dan niet uitsluit dat mensen onder diverse namen kunnen posten, maar je maakt de drempel wel hoger. Ook zou je dan kunnen overwegen om mensen die toch onder diverse (geregistreerde)namen posten te blokkeren op IP-adres.

• Hans

De charme van zo'n prikbord is juist dat iedereen kan reageren. Dat heeft zijn voor en nadelen. Het levert in ieder geval een hoop dynamiek op. En ook nog eens goede tips en antwoorden op vragen.

En Edgar; hoezo reageer ik altijd negatief op je posts? Misschien een andere Hans maar ik niet. Of wordt je een beetje achterdochtig? Ik heb alleen maar gezegd dat volgens mij het zakelijke en de passie bij jou hand in hand gaan. Als je dat negatief op wilt vatten is dat prima maar het was bedoeld als een constatering van mijn zijde zonder waardeoordeel.

• Namibië Expert

Hans,

Het zal wel een andere Hans zijn; het zou beter zou als iedereen even inlogd met een profiel. Dat voorkomt veel misverstanden. Nu kan iedereen zomaar een naam bedenken. Op zich niet erg, maar wel als iemand alsmaar negatief is over anderen.

Jouw bericht vat ik als positief op hoor ;)

Edgar

• Jos

Namibië Expert Schreef:

——————————————————-

> Dan lees je (al) mijn bijdragen niet goed.

> Heel veel is zonder commerciele bedoelingen en

> puur inhoudelijk op vragen van mensen.

>

> Groeten,

> Edgar

Ik citeer hier Edgar even, heel veel is zonder commerciele bedoelingen.

Met andere woorden,er zijn dus ook commerciele activiteiten waar Dhr Edgar zich mee bezighoud op dit forum.

• Kees

Dit topic gaat al lang niet meer over Africamper; wel erg toevallig dat steeds iemand met een andere loginnaam dezelfde soort strekking heeft. Wie en waarom is die persoon daar mee bezig? Zeker afgunst tov Edgar.

Ik stoor me absoluut niet aan een enkele verwijzing naar een website. Hij geeft honderden niet commerciele bijdragen. Puur inhoudelijk op vragen van reizigers; chapeau! Als ik dan de bijdragen van Jos, Peter en Gerard ernaast leg: 0,00000. Wie die persoon ook is; kap er gewoon mee!

En aan de beheerder van dit prikbord; doe er wat aan of sluit anders dit topic.

Frank

• Gerard

Beste Wim1,

Wat jij voor ogen hebt bestaat uit valse zekerheid. Je kunt altijd met fake gegevens je zelf registreren. Met een eenvoudig Hotmail/Gmail of Yahoo emailadres en een leuke Nickname (bv Expert…LOL) en klaar is Kees, Peter, Nicole of Wim1 etc. Dit zijn nu eenmaal de feiten dus ik denk dan: Take it or leave it.

Alleen wanneer de prikkers echt verplicht worden zich in te schrijven met al hun (bv adres)gegevens kun je daadwerkelijk weten met wie je te maken hebt. Ik heb daar niet zo'n problemen mee met die anonimiteit. Gewoon niet alles voor zoete koek aannemen ;)

Startpagina BV zal wel z'n redenen hebben om dit forum zo laag drempelig te houden. Who knows?

Gr. Gerard

• Gerard

Beste Edgar,

Nu je toch de tijd en moeite hebt genomen om ‘Hans’ te antwoorden verwacht ik nog wel een reactie van jou op mijn vraag:

Waarom toch steeds die commerciële krabbel onder je post? Gewoon lekker prikken hier zonder die poespas en je hebt een vriend voor het leven gevonden in mij ;)

Gr. Gerard

• Gerard

Nee Kees dat gaat niet gebeuren Jij bepaald niet wat ik wel en niet mag posten op dit forum. Zo werkt dat niet op een simpele prikpagina…

Gr. Gerard

• Gerard

Jammer dat ik geen reactie heb gekregen van je Edgar op mijn vraag maar ik zie dat je je leven verbeterd hebt. Waarvoor hulde! Veel prik plezier!

Gr. Gerard

• Namibië Expert

Hi Gerard,

Dank, ik had nog niet gereageerd omdat ik vind dat deze prik wel erg veel aandacht krijgt. Het gaat allang niet meer over Africamper.

Ik heb e.e.a. ook met de moderator besproken.

Afijn, dus toch nog een reactie van mij;)