ervaringen Africamper

• Gerard

Beste Edgar

Jammer dat je toch mij geen duidelijk antwoord geeft en weer komt met ‘omtrekkende bewegingen’…

Het gaat inderdaad al lang niet meer over Africamper. Inderdaad. Hoe zou dat nu komen? Typerend voor jou is dan ook jouw eerste reactie op zijn vraag naar ervaringen met Africamper:

“Ik ben in NL de kenner en ik verhuur ook betrouwbare auto's. Enkele van bovengenoemde bedrijven maken wel misbruik van creditcardslips; ik zal geen namen noemen. Dat was voor mij ook 1 van de redenen om te gaan bemiddelen in betrouwbare 4x4's. Dat doe ik nu al een aantal jaren succesvol. Zie onderstaande links”

Allereerst beantwoord jij niet zijn vraag en ga je het direct ergens anders over hebben!! Ten tweede kom je met een op zijn minst flink insinuerende opmerking over CC-slips die wanneer ze zo ‘Ins Blauen Hinein’ worden los gelaten kant nog wal raken en zelfs een lasterlijke nijging hebben. Ten derde komt dat direct weer de verwijzing naar ‘onderstaande links’ (die overigens trouw door de moderator worden verwijderd)!

En je hebt het e.e.a. ook met de moderator besproken? Ik denk eerder dat hij je op de vingers getikt heeft… :)

Maar we eindigen positief! Bij de laatste prikken van jou zien we niet meer die onnodige emailadresjes e.d. That's the spirit! Keep up the good work!

Gr. Gerard

• Nicole

Gerard,

Je kan het maar niet laten om proberen de baas te spelen op dit forum. Wie ben jij om te zeggen of iemands post naar jouw wens is; belachelijk gewoon!!

Laat een ieder nou eens in zijn waarde. Ik en anderen ergeren ons dood aan types zoals jij… Jij blijft maar doorzaniiken..

Zoals terecht gesteld; dit heeft allang niks meer met het topic te maken. Wij willen inhoudelijke bijdragen en of iemand daarbij ook iets over zijn dienstverlening meld zal me worst wezen!

Nicole.

• Gerard de Vries

Hallo Wim1,

Ik heb mij geregistreerd! Iedereen happy?

Gr. Gerard

• Walter

Nicole,

Je kunt misschien beginnen met jezelf te registreren, dan heb je écht recht van spreken….

• Wim1

Gerard,

Fantastisch en dat zou iedereen moeten doen zodat men geen gebruik kan maken van je naam om berichten te plaatsen waar niemand op zit te wachten.

Groetjes,

Wim

p.s. en laten we nu het topic Africamper niet meer gebruiken voor deze discussies.

• Gerard de Vries

Inderdaad! Nicole?…

• edith.vanrossum@hetnet.nl

Misschien dat iemand nu echt zijn ervaring met Africamper kan vertellen??

Daar zitten we namelijk al enige tijd op te wachten!!

(zie bericht van 29 januari 2011)

• Hans

Waarschijnlijk is de ervaring hier niet aanwezig Edith…

Gr. Hans

• marouska

Hallo allemaal

Goh wat een buitengewoon gezellig topic is dit ;).Ik heb het met interesse gelezen, ik was nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Ik schrok even want er zijn zoveel reacties, dat kan niet veel goeds betekenen…

Maar gelukkig geen negatieve berichten over africamper alleen naar elkaar :)-D:)-D.

Wij hebben een africampercamper gereserveerd, volgende maand gaan we op pad. Ik zal mijn ervaringen delen zodra we weer terug zijn.

Tot op heden hebben wij alleen een aanbetaling van 20 % gedaan, de restantbetaling mag per bank vooraf (naar de ZA of Duitse rekening) of contant bij aflevering voldaan worden. Wij hebben ook wat research gedaan, op duitse websites heb ik veel positieve reacties mogen lezen. Je weet natuurlijk nooit maar je moet ergens vanuit gaan…Mijn gevoel tot op heden is in ieder geval goed, prettig en professioneel contact. Maar ik begrijp dat jullie daar weinig mee kunnen. Zoals gezegd,onze ervaringen zal ik delen als we zo rond half mei weer terug in kikkerland zijn.

Groeten Marouska

• edith.vanrossum@hetnet.nl

Hoi Marouska,

Wij hebben inmiddels ook bij Africamper geboekt en gaan in oktober naar Namibie en Botswana.

Fijn dat jullie ervaring - tot nog toe - ook positief zijn.

We zouden het erg leuk vinden als je je ervaringen met ons wilt delen, als je terug bent.

Verder wensen we je een geweldige reis.

Kunnen we die volgen via een of andere site??

Edith en Ger