Beste Edgar
Jammer dat je toch mij geen duidelijk antwoord geeft en weer komt met ‘omtrekkende bewegingen’…
Het gaat inderdaad al lang niet meer over Africamper. Inderdaad. Hoe zou dat nu komen? Typerend voor jou is dan ook jouw eerste reactie op zijn vraag naar ervaringen met Africamper:
“Ik ben in NL de kenner en ik verhuur ook betrouwbare auto's. Enkele van bovengenoemde bedrijven maken wel misbruik van creditcardslips; ik zal geen namen noemen. Dat was voor mij ook 1 van de redenen om te gaan bemiddelen in betrouwbare 4x4's. Dat doe ik nu al een aantal jaren succesvol. Zie onderstaande links”
Allereerst beantwoord jij niet zijn vraag en ga je het direct ergens anders over hebben!! Ten tweede kom je met een op zijn minst flink insinuerende opmerking over CC-slips die wanneer ze zo ‘Ins Blauen Hinein’ worden los gelaten kant nog wal raken en zelfs een lasterlijke nijging hebben. Ten derde komt dat direct weer de verwijzing naar ‘onderstaande links’ (die overigens trouw door de moderator worden verwijderd)!
En je hebt het e.e.a. ook met de moderator besproken? Ik denk eerder dat hij je op de vingers getikt heeft…
Maar we eindigen positief! Bij de laatste prikken van jou zien we niet meer die onnodige emailadresjes e.d. That's the spirit! Keep up the good work!
Gr. Gerard