Nog een maandje....

• jolijn

En wij vertrekken voor het eerst naar Namibie!!! Erg veel zin in!

Heeft iemand nog wat laatste tips? Bijvoorbeeld aangaande kleren of spullen die handig zijn om mee te nemen of tips betreffende de gehuurde auto o.i.d.

Ik hoor het graag!!!

Groetjes Jolijn

• Ruud G.

In ieder geval een hele goeie reis door het prachtige Namibie!!

Gaan jullie kamperen? als je een oplader hebt die je in de auto kunt gebruiken om accu's voor video of fotocamera's op te laden controleer dan bij het ophalen van de auto of de sigarettenaansteker het doet…

En tank op tijd. De afstand tot een eventueel volgend benz.station kan wel eens erg ver zijn en je hebt altjd de mogelijkheid dat je een benz.station treft die precies op dat moment dat je wilt gaan tanken even, zonder benzine of diesel zit.

Vergeet niet de ‘wereldberoemde’ appeltaart in Solitair.

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Maaike

Neem pen en papier mee en schrijf elke dag op wat je allemaal beleeft. Vooral als je lang op vakantie gaat en veel ziet/meemaakt, dan denk je later als je je aantekeningen leest: O ja, dat hebben we ook nog gezien en/of gedaan. Dat vaak in combinatie met foto's en/of films maakt dat je je vakantie weer opnieuw beleeft. Alleen de geuren ontbreken dan nog.

• tamara

precies maaike, ik heb net het verslag van 2005 in de computer gezeet dit weekend, en inderdaad alles herbeleefd. Zelfs de kleinste details kwamen weer boven. heb dan ook erg last van heimwee gehad dit weekend…

• Maaike

Tamara, heb je ook een website waar je verhaal te lezen is?

• tamara

de site is www.thuisinafrika.web-log.nl

PS let niet op de taal- en typefouten, ik moet het nog een keer doorlezen ;-)

• Jo

Modern alternatief?

Een MP3 speler met voice-recorder functie.

Gebruik ik ook om later het reisverslag te maken. En voor de voice over in de film . . .

Apropos, ook op onze Homepage (zie ), staat een reisverslag van de reis die wij door Zuidelijk Afrika (en dus ook door Namibie) gemaakt hebben.

Jo

• Maaike

Ik ga er vanavond eens lekker voor zitten en ga ze dan alle 2 lezen/bekijken.

• Maaike

Jo, je link werkt niet. Ik kom op startpagina dochters uit.

• jolijn

Nee, we gaan in hostels overnachten!

Vaak tanken is goede tip! Mensen nog andere tips?

groetjes Jolijn