Goed idee ja!
Ik ben in maart april geweest en had verschillende soorten winter en zomerkleding nodig. Fleecetrui kan echt geen kwaad.
Ik weet niet of je naar Etosha gaat maar koop een plattegrond van Etosha en daar zitten ook alle dieren bij die daar leven erg handig en leuk. Wij hadden die gekocht in de plaats Solitaire ( 1 benzinepomp, 1 winkel, 1 restaurant en 1 hotel dat is de hele plaats )daar waar ze overigens ook heerlijk appeltaart verkopen zo uit de oven.
Wat is je route ?
Reisschema is als volgt:
Windhoek
Waterbergplateau
Namutomin
Halali
Okaukuejo
Twijfelfontein etc.
Cape Cross
Swakopmund
Walvisbay
Sesriem
Solitaire
Windhoek
Dus zullen we die plattegronden van Etosha even in Windhoek moeten komen.
Ik ga inderdaad veel soorten kleren meenemen. Aangezien we met de auto reizen hoef ik gelukkig geen rekening te houden met de til-zwaarte van de backpack :-)
groetjes Jolijn
Man, als ik dit zie dan krijg ik toch ook zo'n zin, maar ik moet nog wachten op namibie tot 20 aug.
Maar ik vertrek wel over 2,5 weken alvast naar zuid-afrika.
Mooie route, ziet er goed uit…
Ik lees straks ook graag je ervaringen, zodat ik daar ook weer wijzer van wordt. Altijd leuk om reisverhalen te lezen.
Veel plezier, Mo
Wij hebben dezelfde route gereden, alleen andersom.(zijn niet in Twijfelfonteijn geweest)
Ik heb zoveel tips, ik weet niet wat je precies wil weten ?.
Of waar je behoefte aan hebt?.
Wij hebben in Walvis Bay een boottocht gemaakt op zee en was prachtig. Dolfijnen, robben gezien en nog veel meer !!. Echt een aanrader zat een uitstekende lunch bij.( met oesters)
Mola Mola safaris heet het bedrijf.www.mola-namibia.com.
Roep maar wat je wil weten.
Groetjes
Oké, is ook goed te doen.
Ik kan je aanbevelen om in Swakopmund bij The Lighthouse te gaan eten. Het kan niet missen, het is bij (je raad het al) de Vuurtoren. Heerlijk eten en hartstikke gezellig, het kan er wel druk zijn dus zorgen dat je er op tijd bent of reserveren.
Of anders effe wachten aan de bar tot er een tafeltje vrij komt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?